Of all the lonely people i wanna be loved by you



Hej :)

Japp nu va ju första skoldagen avklarad och jag har fått träffa Emmi :D Wiee, fett glad alltså. Så efter skolan åkte vi till mig då och kom inte på någe att göra. Haha men aa de sluta med att jag skulle gissa vad låtarna hette på hennes mobil, elr jaa vem som sjöng. Hehe måste säga att jag gillade två av låtarna, heh.

Men aja, nu försöker jag ju lära mig facebook och de börjar ju gå bättre, haha. Men aa hälsning från mamma så får ni gärna gilla kreativa trädgårdar :p Mm, men aja ska typ fortsätta med de och sen ska de läsas ;) ♥

Aa just de, haha det hade jag glömt nu, men iaf fullt upp, haha inte för mig då men ärligt talat. En spelning klockan 22 den 13/5 en den 14/5 klockan 21 och en till den 14/5 klockan 20. Mm fett mkt, men jag vill åka till Danmark ännu mer nu...

Puss hej leverpastej :P


Lite suddig men de struntar vi väl i ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0