Love got more hooks than a fish line, believe it hurts

Hej fina ni :)

Kom hem från utvecklingsamtalet för ett tag sen då. Vi har ju då alltså hemstudiedagar idag och imorrn så då blir de jobba hemma. Fast de e ju så mkt svårare för man gör liksom nästan alltid någe annat. Aa jag skulle ju då bara gå in och blogga men självklart så gör man annat som att kolla alla bloggar, twitter, facebook och en hemsida då. Mm så nu har jag suttit här i 20 min. Haha.

Och hela jäkla morgonen har jag haft samma låt i huvet så har gått runt och sjungit Are you leavning, are you leavning me now, are you leaving, are you leaving me now, if you leave you got to leave me now osv, haha.

Men åhh vad man blir glad när man tittar ut. Solen skiner och snön smällter. E ju i och för sig sjukt mycke kvar men de försvinner nog snart. Sen e de ju då dessutom varmt. Sitter i köket då och solen lyser i så trevligt. De minde trevliga är väl då att man knappt ser någe på data skärmen, men sånt får man väl ta?

Aa men ska som sagt gå till pluggandet nu. Elr neää först ska jag äta för jag e skit hungrig. Haha, men puss =) ♥


Älskar denna bild, haha jag gillar hur jag håller kameran, haha.

Rubrik: Bump in the road - Erik Hassle

Kommentarer
Postat av: Josse

Har Ida också färgar håret? :)

2011-03-09 @ 21:51:13
URL: http://jozzys.blogg.se/
Postat av: Lina

OMG! Fy i helsefyr vilken fin bild Fillan!!! <3

puss och kram<3

2011-03-12 @ 18:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0