Hellu :)

Hej :)

Japp då har snart hela dagen gått då och den har varit sjukt seg. Först satt jag typ vid datan och hade igentligen ingenting att göra. Sedan blidde det läxor. När jag skulle öva på engelskan märkte jag att det va typ två ord som jag inte kunde ;O Och så har jag gjort lite tyska då eftersom att jag ligger efter massor efter att jag varit sjuk. Fast sen fastna jag när jag inte fattade uppgifterna :P

Men aja, nu sitter jag iaf och lyssnar på Erik Hassle. Ah tänk att det bara är 13 dagar kvar nu. Iii! Men aja, imorrn e det skola igen och sen e det helg :)


Jag innan skolavslutningen i sommras. Bild tagen av mamma :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

guud vilken fin bild!! ♥

2011-03-10 @ 18:27:31
URL: http://jenniiiiiiiiiiiiiiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0