Gårdagen va heeelt awesome!

Hellu, alltså jag måste börja prata om gårdagen och Birgit Bidders konsert, fan vad awesome de va alltså! De va ju på kulturhusets tak och vi kom dit vid tjugo i åtta, och förbandet eller vad man ska säga började att spela åtta, fast de sket vi i att kolla på... Istället satt vi och åt på restaurangen som va där. Och de va inte fräscht för folk satt och rökte överallt, usch, sen gick de en förbi mig och rökte, så jag fick ciggaretrök i hela jäävla ansiktet, tack så mycke Viktor kan man ju säga! Alltså men herregud, jaa de va Viktor, Erik Hassles gitarrist! Alltså shiet herregud! Haha alltså, när vi satt och åt så sitter jag med ryggen mot där man kommer in, sen säger mamma helt plötsligt "Fillan vänd långsamnt på huvet nu.." och så gör hon väärsta luriga minen, och så säger hon snabbt efter "de e inte Erik Hassle" för hon trodde att jag skulle få en hjärtatack annars... Hahah men då fattade jag ju direkt att de va Viktor och två sek senare går han förbi där vi sitter... Haha, men jaa, jag va ju helt frånvarande då kan jag ju säga, haha...

Men så strax innan konserten börjar så ser jag en til jag känner igen, aah, då va de ju hans trummis Jocke... Ehm, vad ska man säga, jag dog ju typ.. Liksom två från Erik Hassles band, shit!

Men nu om konserten, den va helt awesome. Hon är så sjukt duktig, och hennes låtar e så jäävla bra! Och så avslutade hon med min favorit Psalm from a heart, och de va ett extranummer... Haha blev orolig att hon inte skulle köra den... Men så hade hon skit fina skor.. Tss, blå Dr Martens, myyycke fina! :D
Sen har jag fotat också, så de kommer på fotobloggen snarast!

Öpps, de här blev långt nu, men så är de om man råkade se Viktor och Jocke.. haha, och så Birgit såklart ;D


Här har vi henne ;D

Kommentarer
Postat av: Josse

Hihi, du har börjat använda "awesome" ganska ofta :P <3

2011-07-21 @ 17:57:34
URL: http://jozzys.blogg.se/
Postat av: Josse (fotoblogg)

Sv: Ooops xD Tänkte faktiskt på att någon kunde känna igen bilden men det var lättast att göra rött hår på den :P <3

2011-07-22 @ 10:52:59
URL: http://jozzys.blogg.se/
Postat av: Josse

Sv: Tack! :D <3 Men Fillan, du måste också vara med! :D

2011-07-22 @ 17:28:39
URL: http://jozzys.blogg.se/
Postat av: Josse

Jaha, okej då sket det sig xD <3

2011-07-22 @ 18:07:14
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0