Seg uppdatering


Bildkris :P

Men jag har inte haft lust. Igår hann jag inte, satt och kolla på titanic istället. Haha. Men den e faktsikt jätte bra och Astrid bara måste se den :D

Men idag va ju allt som vanligt. Elr jaa förutom att vi har nytt schema så vi har andra lektioner. Hahah. Men aa så börja träslöjden. Det va ganska kul. Idag skulle vi typ "lära känna salen" och så skulle vi testa verktyg. Så nästa lektion så ska jag bränna in 21 september, 5 juli 2010 i en träbit. Hehe. Men musiken idag var kul. Fast vi var matvärdar så vi var tvugna att gå tidigare ;'( Men såå hade vi tyska. Med nya läraren. Alltså usch. Hon e inte bra alltså, blää..

Men nu blire läxor som gäller. Bara svenska... Ska rätta fantasyberättelsen och så blire övning på ordkunskap.
Såå önska mig lycka till nu :P ♥

Kommentarer
Postat av: Betty ♥

Hahaha Vi fick Oxå "lära oss känna salen" ^^

Kraam <3

2011-01-13 @ 20:07:51
Postat av: Astrid ♥

Thihi, det vore fett kul att se den :) ♥

2011-01-14 @ 13:45:17
URL: http://a-s-s-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0