Me like Mopsar ;P

Hej alla gulliga. Kom hem för ett tag sen efter att ha varit på en djurmässa. Thihih. Alltså de va typ okej kul. Från början gick jag typ och tjata om att vi skulle åka hem. Liksom efter att Ida skulle kolla på marsvinen efter typ fjärde gången orka jag inge mer. Fast sen blev ju allt bra när vi kom till ett ställe med...
... MOPSAR ! :D wiee. 4 stycken och dem va skit söta. Me like mopsar. Hehe. Men de va dem enda hundarna som fanns. Tjoo kmr bilder. Suddiga dock, men ändå.

Sen ikväll börjar lets dance. Skit tråkigt. Jag menar de här gått sen 2006 och nu e de inte ens kul längre..
Aja puss och kram :) <3




Skit suddiga, men som sagt. Mobilkamera och mopsar som rör sig går bara inte ihop ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0