Dag 7

Dag 7 - 4 minnen jag aldrig glömer

Jaa vi kan väl börja med detta minnet; (ingen kmr att bli förvånad skulle jag tro)

När jag såg Erik Hassle på Kafé 44 - Jag vet, jag vet. Tjatar om de hela tiden men det är någe jag aldrig kmr att glömma, likadant med

När jag såg Erik Hassle på grönan - En mycket trevlig dag måste jag ju säga, även om man stod längst bak.. xD

När jag började i ny skola i sexan - Kommer ihåg att jag var sjukt nervös den dagen. Fick skjuts av mamma för att jagg skulle vara där ganska tidigt och så hämta vi också upp Carro. När vi kom in i klassrummet var de bara 2 pers där inne och de va dem som vi gått i samma klass som innan, men sen kom de massa person in typ samtidigt. Blev nästan kompis med Elin dag ett och jag bara älskar när vi gick förbi data salen och jag dum som jag är säger "vrf har dem två-tre stolar vid datorn?:S" och Elin säger "det kallas grupparbete". Haha jag älskar de men Elin gillar inte när jag påminner henne om de :P

När jag köpte Skrutten - Yapp, vi skulle åka till djuraffären och köpa hö och sågspån till grisarna och vi kom väl dit typ 5-10 minuter innan dem stängde och så liksom så jag vi in och kollade på djuren och så kom de fram en liten vit kanin som typ stälde sig på gallret och de jag kände var bara att den skulle jag ha. Haha. Men aa resten av familjen tyckte i pricip samma sak så aa då blev de en kanin.




Kommentarer
Postat av: världens bästa Elin

haha fillan :D, va du tvungen att ta upp det på bloggen!? :P morr

krya på dig <3

2011-02-02 @ 19:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0