081211



Hallo! Känner att jag måste ta och uppdatera här lite då de varit dött här i ett tag. Skolan har verkligen tagit över hela mitt liv. Tyvärr.


Idag har jag lärt mig en massa saker. Att inte ha en tröja som luddar till ett par svarta jeans. Såg ut som ett jävla får efter en dag.
Jag har också halkat på årets första is. Det är så jag -.- Svider fortfarande på handen. Inte okej!


Hade också teknik redovisning som jag fasat över så lång tid. Det gick ganska bra förutom att jag var var så sjukt jävla nervös. Pratade tyvärr lite snabbt i de tillfället.
Gjorde också lite svenska som jag ska göra klart nu hemma och lämna in imorrn. Läskigt!


Och nu så ska jag öva på hemkunskap som jag har prov i imorrn. Jag är död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0