Genom eld bara för ikväll, håll den tänd vi kan gå i eld

Yepp, idag så är de ju påskafton och har då precis kommit hem från farfar. Hade en riktigt bra dag igår och även idag på förmiddan även om de inte va så lång tid. Under dessa dagar så är jag inte längre rädd för Musse(farbrors hund), mamma har fattat varför jag köpte ett halsband med svalor(hehe) och såå har jag väl blivit ännu räddare för ormar! Kul -.- Neää men när vi kliver ut bilen igår på farfars tomt ligger de en jävla huggorm på en sten. Aa fast den va tydligen död, haha. Men igårkväll hade farfar dödat en till orm som varit på hans tomt. Inte kul alltså, inte kul...

Men slutpratat om de, snart ska jag till mormor och äta påskmat. Trevligt ;) Aa men vad som händer sen har jag ingen aning om :p

PUSS OCH KRAM ! <3


Lilla Musse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0