Hann inte blogga igår :/

Hejj,, hann tyvärr inte blogga igår. Hos farmor gjorde jag läxor och när jag kom hem gjorde jag också läxor. Heheh svenska som ska lämnas in idag (A)
Men i skolan var de en ganska lugn dag på något sätt. På SOn jobba vi med våran lilla fakta bok. Och på engelskan och NOn kolla vi på film. Och sen tyskan så jobba vi i ett litet häffte och så fick vi sluta tidigare. SÅ vi hade bara tyska i 25min xD
Men efter skolan mötte jag upp farmor och Ida i centrum och så kolla vi på en vinterjacka till mig. Först hade jag tänkt att jag skulle köpa en röd men så kom jag på att jag har ett par byxor som inte passar till de ((A)) så vi köpte en svart istället. Den e jätte fin :D Heheh.

Men jaa som vanligt när jag sitter här på  morgonen så ska jag til skolan om några minuter och så sitter jag och lyssnar på Erik Hassle. Japp ingen skillnad någon dag. Men ska som sagt gå snart så kram ::D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0