Moos:(


Hej<3

Gjorde inget inlägg igår. D finns inge att berätta om och de finns de nog inte riktigt idag heller. Bara vanliga ämnen. Matte, svenska och hemkunskap. Vikarie på hemkunskapen. Josefine:) Aja på hemkunskpaen skulle vi göra ngn potatisrätt. För 2 veckor sen så bestämde vi vilka rätter och vilka grupper vi skulle vara med. I min grupp skulle vi göra mos och av moset skulle vi göra potatisbullar. Men vi hann inte gör apotatisbullar så de blev bara mos. När lektionen var slut skulle vi testa alla potatisrätter som gjorts och vårat mos var inte gott:(( Det var kallt och typ inga kryddor. Alla satt och sa "Usch vad äckligt", "Va det var kallt" och sen va de en som sa "det här e det äckligaste jag har ätit" Taskigt. Men jag håller med om att det var kallt och inte så mycket kryddat men inte det äckligaste jag ätit...

Men de gör juu inget. Nu finns de faktiskt inget mer att skriva om så kramis<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha vad taskigt! det går bättre nästa gång :)

2010-03-24 @ 17:11:33
Postat av: Lina

Hihi, får jag låna sista boken i JonssonJonzon(stavning?)serien i ditt lilla bibliotek? :P :)



Jag tyckte det var gott:D



Kram<3

2010-03-24 @ 21:28:20
Postat av: ♥Sara

Sv:

Tack så jätte mycket :D

2010-03-24 @ 22:25:32
URL: http://dittmitt.blogg.se/
Postat av: Jossi

Fin bild på dig (profilbilden) =)

2010-03-25 @ 11:48:42
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0