Tandläkaren...


Hej:)

Blev inget inlägg igår heller för att min syrra ska sitta vid datorn hela tiden!! :@ Men nu är inte hon hemma sså jag kan sitta här. Tuuuur!!

Igår var det som vanligt matte, hemkunskap och svenska.
På träningen gjorde vi olika övningar som vanligt och när träningen var slu hämtade farmor upp mig och hos henne åt vi middag. Lax

Idag hade vi tematag. Vet inte riktigt vad det e för tema. Ngn som går i min skola kanske vet:P
Helt okej. Det e temadag imorrn också.
Klockan 2 skulle jag gå från skolan för att jag skulle till tandläkaren. Jag skulle möta pappa innan men hans tåg var försenat så jag kom försent dit:( Men jag hade inga hål! Jippei. Men jag ska dit i vår igen för att för 2 år sen drog dem ut en tand på mig och den har inte växt upp en så dem skulole kolla det då. Så jag tycker att ni borde önska mig lycka till tills dess:P

Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0