Skridskor i Rudan. Igen


Hej :)

Nu är det tisdag igen. Farmor är fortfarande på semester så hon hämtade såklart inte. Och en annan sak som också är på tisdagar är att vi har idrott. Det var skridskor idag igen. Idag åkte vi varvet runt. Det gick faktiskt ganska bra. Men isen var lite hackig. Det tog ett tag att komma runt hela varvet. Carro tyckte nog inte att det var lika roligt som jag:P När vi åkt klart så var det dags att ta av sig skridskorna. Såklart. Det konstigaste var att skridskorna var varmare än skorna. Men skorna stod öppna så det snöade in.
Men nästa vecka är det dags att vara i rackethallen igen. Skridskor är kuligare:P

Som vanligt på tisdagar hade vi också teknik, SO och elevens val. Jag funderar på att byta grupp. Teatern är jätte tråkig. På SOn hade vi en vikarie och vi började och jobba men världens barn. Tror jag att det var. Hihhi.
På tekniken så skule vi jobba med uppfiningarna men det var nånting vi inte hade och då skulle vi läsa ett häffte och svara på frågor.

På torsdag är det studiedag så jag och Jenny kanske ska gå och kolla på avatar i 3d.

Kram från mig♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas vi kan kolla på torsdag :)♥

2010-02-02 @ 20:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0