Har blivit helt galen / knäpp :P

Hej och hopp :) <3

Idag har typ varit en seg dag som vanligt :P Men vi hyrde en film. Valentines day. Den va faktiskt rätt bra. Den skulle nog få 4/5 stjärnor :) Men sen har jag typ suttit och lyssnat på spotify hela dagen . Och jag har blivit helt knäpp (fast de va jag innan också men iaf ) jag har lyssnat på Erik Hassle alla dem timmarna men de finns bara fjorton låtar så gissa hur många gånger jag hört dem låtarna :P
Aa just de glömde att jag fick hem skivan idag som jag beställde för typ tusen år sen :P Men kan ni gissa vem som sjunger . A de tror jag att ni kan. Erik Hassle... Åh jag e helt knäpp. Men nu får jag vara de ngn gång tröttnar jag väl på låtarna.. (fast jag hoppas inte de :P) Men nu ska jag inte plåga er med de mer .. :P Så men ha en fortsatt bra dag om ni haft en bra dag :D

Kram från knäppa jag :P


Filmen :)




Skivan :P

Kommentarer
Postat av: Josse

vad har du för tema på din blogg?

2010-08-17 @ 11:48:59
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0