De trodde vi inte.... :P

Hejj och hopp <3 Blev ett inlägg idag med :O Hahah:P
Men vet nu vad ? Igår när vi åkte till djuraffären för att handla hö och sågspån till trixe, laban och tessan (som vi tar hand om den här veckan) så ville jag kolla på djuren och när jag kom in stod en liten vit kaninunge som var hur söt som helst och jätte pigg och så och jag hade ju fått mina pengar från godislöftet så de sluta med att när vi kom hem hade vi en enorm bur och världenssötaste kanin(A) Så jaa nu har vi inte bara marsvin utan en kanin också :D Kanske kmr en bild på honom sen <3

 Han ser ut ungefär så här fast mkt mindre och sötare :D <333

Kommentarer
Postat av: nr4

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTT

2010-08-03 @ 21:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0