Trixe och Laban<3


Hejj:)

Jaapp nu e man hemma med två till. Två små marsvin. En pappa och son. Jag vet typ inte vad d e för sort men sonen som Ida har döpt till Trixe är ett virvelmarsvin och den andra Laban vet jag inte. Dem e iaf jätte söta. Man vill bara ta upp dem ur buren och klappa dem. Josse berätta idag att hennes var skygga och var i huset hela tiden förutom när dem år. Så kändes inte dem här. Elr dem har ätit rätt mkt men Laban ligger ändå med huvet utanför huset och kikar:) Hehhe. Aja. Det var ngt packet som vi köpte med en bur som var 100 x 50m, 2 marsvin, matskål, vet inte vad d med vattnet heter men vi säger vattenflaska, hö, pelets och C-vitamin. Jag tror iaf att d inte var ngt mer(a) Nu sitter mamma och Ida inne på golvet i hennes rum och kollar på dem söta djuren. Tror att jag ska ta kort och visa ngn gång:) Men nu ska jag sitta vid datan ett tag för d har jag typ inte gjort idag:P
Så kramar<3

Åhh just de. Kom ihåg att rösta på min bikini:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0