de rosa träden

Okej, nu var det ju mer eller mindre en evighet sedan jag skrev någonting här, två månader. Har gått och haft små bloggabstinenser utan att göra någonting åt det, men nu. Nu tänker jag faktiskt göra det mer livfullt här igen. 
tänkte att vi kunde börja med dagens äventyr då! 
jag mötte upp Emmi 5.15 och så tog vi pendeln in till stan där vi promenerade mot kungstädgården. Det känns så himla klyschigt varje år men ändå går det inte att missa det. För när träden i kungsträdgården blommar rosa är det ju vår på riktigt. Vi hade hoppats på att det skulle vara fint morgonljus när vi skulle fotografera men istället var det molnigt, så sad. Men det var ju rätt vackert ändå måste jag ju säga.
och när vi klagat tusen gånger på att det inte går att få originella bilder på dessa träd/blommor gick vi vidare. Vi hamnade i parken utanför Berns, som jag inte alls vet vad den heter, men där var det också fint då träden hade börjat bli gröna samtidigt som magnolian blommade. Såna vårkänslor. Emmi passade även på att ta selfies, fab.
SÅ FINT. orkar inte ens.
och appråpå fint så har vi en annan fining här ju! Finafina vän <33
dock uppskattar hon tyvärr inte bilden ovan lika mycket som jag, så det här lär nog vara hennes minspel när hon ser det här. Men det struntar jag i idag <3
och så vit körsbärsblom *tappar andan pga fint*, typ. Ja nästan iallafall.
 
När klockan var vid halv 11 åkte vi hem igen, och väldigt nöjda. Älskar våren så jävla mycket.

Kommentarer
Postat av: Daisy

hurra för att du är tillbaka! tycker ju himla mycket om din blogg

Svar: men åh det här gjorde mig verkligen SÅ peppad på att fortsätta <33 tack!!

2015-04-25 @ 22:18:58
URL: http://vinylbrus.blogspot.com/
Postat av: Emma

så fina bilder och GUD SÅ FIN din header är!!

Svar: men åh taack så jättejättemycket!!

2015-04-26 @ 10:51:04
URL: http://glittrigamoln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0