Från instagram

tänkte att vi kunde ta en titt på vad som hänt på min instagram den senaste tiden! Heter ju @feliciialinnea där ifall ni skulle glömt det :* . Här har vi en bild från mitt rum hos pappa på min byrå som är asfin.
förra lördagen så filmade vi en sak till estetisk kommunikation i skolan. Vi satt mitt på drottninggatan och filmade i tjugo minuter, kul ändå. 
Sen så satt jag på balkongen hemma och läste en läsläxa vi hade i svenska (populärmusik från Vittula)
i tisdags hade jag produktionsdag i skolan var av att det nästan var helt tomt i skolan på förmiddagen. Jag hade på mig mina favvisskor samt att jag satt och skrev på en idrottsuppsats. 
Sen i torsdags såg jag ut såhär! På förmiddagen var jag och tog blodprov för att kolla massa värden. Jag som är sjukt blodrädd var ju lite lagom nervös men det gick bra så jag var himla stolt när jag gick därifrån! Dock så har jag världens blåmärke där nu så tycker att jag ser lite gangster ut, hah.
och så här i lördags när vi sydde hemma. Tycker att vårt vardagsrum ser så fint ut på den här bilden (eller ok det är alltid fint) så är helt kär i den här bilden, tss <3<3
och så igår firade jag lilla älsklingsskrutten som fyllde fyra! Finininisen. 
Sen så tyckte jag att det såg ut som konfetti av blomblad på marken. Asfint.
och så igår gick jag ju i flätor! Sen hade jag ju mina fina nysydda (den röda iallafall) hårsnoddar. Bra sak.

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Så drömmig instagram har du!

Svar: blir så glad, tack fini!!

2014-05-26 @ 16:14:57
URL: http://bonnieelinandrea.blogg.se
Postat av: Hanna

me gusta your instagram!

Svar: men <3 taack!!

2014-05-26 @ 16:33:34
URL: http://skogsmoln.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0