En skolbal

igår hade vi skolbal vilket var ett trevligt avslut för nian. Såhär såg jag ut förutom att jag satte upp håret i en lös knut sen också.
(naw vad glad jag ser ut på bilden)
Bilderna jag tog blev inte så fina och sedan är jag dessutom inte säker att personerna på bild vill hamna ute på internet och bloggen osv så detta blir den enda bilden för inlägget.
Det var somsagt en fin kväll förutom att det var rätt långtråkigt när det kom till att vi skulle dansa i fyra timmar. För att förtydliga detta är dans det värsta som finns i hela världen, mhm.
 

Kommentarer
Postat av: Josse

Om du villf får du jätte gärna skicka bilden du tog där ute till mig :) skulle vara jätte snällt <3

Svar: hihih ja jag gör det sen! <3<3

2013-06-12 @ 00:28:50
URL: http://ravenchild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0