Tio till ett

 
Bara för att liksom (är hos min mormor hela helgen utan internet så ja, tidsinställt inlägg)
 
10 saker jag tycker om:
 
Våren och alla dessa fina körsbärsträd som blommar då
Dr.Martens
Halloumi (för det är bäst)
Fin musik som finns på min spotifyspellista (typ Erik Hassle, The Strokes, Niki and the dove osv)
Konserter
Hallonsoda
Min affischvägg
Allt som glittrar
Tjusiga gitarrer
Tumblr <3 (här är nu även en länk till min tumblr, klick)
 
9 saker jag tycker mindre om:
Debaser medis pga att dem bokar in allt bra samt att det är 20årsgränser på allt detta bra då
Åka skidor
Getingar (äckliga små saker)
Tandläkaren
Försenade bussar i minusgrader
Fysik för det är ett konstigt ämne
Morotssoppa
Detta med att jag inte finner min kameraladdare...
Drottninggatan i Stockholm för herregud så kaos det är där jämt.
8 bloggar jag läser:
Astrids
Josefines
Idas
Jennys
Maria och Kristinas
Julias
Amandas
Majas
 
 7 saker jag vill göra i framtiden:
Se The Strokes live
Lära mig att spela gitarr helt och hållet
Bo i London
Fota massor
Komma in på något fint och bra gymnasium
Bli 20 så jag äntligen kan få gå på konserter på Debaser (1773 dagar kvar bara, hejaa!!)
Färga håret blått eller lilaa!

6 filmer jag tycker om:
(oj jag tittar knappt på film meen)
Titanic
Fucking Åmål
Mysteriet på Greveholm (ok ja det är en julkalender men den finns på dvd så jag ser det som en film, så)
Mamma Mia (hihi ja den är gosig<3)
Lotta på bråkmakargatan
Tjenare Kungen
 
5 saker jag är rädd för:
Getingar, alltså herregud jag är verkligen livrädd för dem.
Hissar (även om det börjar bli bättre)
Att inte komma in på en fin och bra gymnasieskola
Skräckfilmer, euw
Spärrar till tunnelbanor och pendeltåg osv för dem är leeskiga (detta leder till problem eftersom att jag måste passera dessa varje dag.)
4 ord som beskriver mig:
Envis
Helt tokig
Negativ
Blyg (som satan)
 
3 saker jag ser fram emot:
Mars då The Strokes släpper nytt album!! <3<3<3
Våren, iiih
Sluta nian
 
2 snygga kändiskillar:
Erik Hassle
Julian Casablancas
 
1 bra låt:
We Dance - Erik Hassle
 
Ok jag gjorde även denna i april 2012 och inser att det knappt är någon skillnad alls, haha. Hursom kan man hitta den här

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh vilka fina bilder!

Svar: åh tacktacktack fina du!

2013-02-23 @ 17:11:03
URL: http://skogsmoln.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hihi håller med om Titanic, Fucking Åmål och Greveholm! bästa!

Och åh blir så himla glad att du följt novemberdreams i snart ett år! har ju följt dig med iof! :)

Svar: Jaa så bäst!
Hihi ja din blogg är så fin och bra, och åh va roligt!

2013-02-25 @ 01:11:21
URL: http://novemberdreams.blogg.se
Postat av: ida

HAHAHHAAHHA MOROTSSOPPA JAG ORKAR INTE<33

Svar: MEN DET ÄR JU INTE GOTT???? EUW

2013-02-25 @ 09:36:41
URL: http://tungamoln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0