En november lista

Favoritfärg? - Jag tycker att vinrött är himla fint. Mörkblått är fint också.
 
Spelar du något instrument? - Nä men jag spelade gitarr när jag var yngre och skulle hemskt gärna vilja lära mig och spela igen vilket det ser ut som jag kommer att få göra, lite iallafall då vi ska få lära oss lite på musiken i skolan, (tokkul!! Ja även om vi nu endast får lära oss förenklade ackord.)
 
 
Vad gjorde du för 15min sedan? - Läste om planeter och planetsystem (fysik, tjohooo!!)
 
Rix FM eller P3? - Jag måste nog säga P3, jag tycker om P3.
 
Vad har du druckit idag? - Idag har jag druckit mjölk och vatten.
 
Har du förändrats mycket under senaste året? - Nä det skulle jag nog inte säga, inte speciellt mycket iallafall. Till utseendet ser jag nästan lika dan ut och till sättet är jag nog fortfarande precis lika knasig som jag var förra året, haha.
 
Nästan exakt ett år sedan, hihi. 
 
Vad köpte du senast? oj hjälp jag vet inte faktiskt.
 
Vad är det för färg på din ytterdörr? - Den är brun, otroligt spännande.
 
Charterresa eller tågluff? - Jag skulle tycka att det vore superkul att tågluffa någon gång och det är verkligen någonting jag vill.
Charterresa är inte riktigt någonting för mig. Är inte för värme speciellt mycket då jag bara tycker att det är jobbigt.
 
Vad är det för väder hos dig nu? - Det är mörkt och kallt, enligt termometern på datorn är det -1º. Sedan är det massor av snö då det snöat här sedan igår vid lunch.
 
 
Din favoritfrukost? - Hihi den när jag fyller år då vi brukar lyxa till det lite över det vardagliga.
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ska väl vara så himla tråkig och säga nej på den.
 
Sover du tungt? - Hihi njää sådär.
 
Drömmer du mardrömmar? - Det händer men det är inte speciellt ofta. Som tur är.
 
Favoritklädsel? - Nu älskar jag att gå i mina blåa stentvättade jeans, min svarta sammetströja, min vinröda hatt och mina svarta älskade docs till det.
 
Favoritlåt just nu? - Som troget Erik Hassle fan måste jag nog säg Feather Rain från det nya albumet. Så läskigt braa.
 
Vad ser du om du tittar till vänster? - Min gråa och tråkiga vägg som snart kommer överbelastas med fina affischer och utklipp.
Jag ser även mitt sängbord som är fullt med massor av skräp som jag valt att lägga där.
 
Vad ska du göra imorgon? - Först ska jag iväg med skolan och på kvällen ska jag och Astrid se Urban Cone!!!!
 
 
Höger eller vänsterhänt? - Höger.
 
Kläder just nu? - Mina blåa stentvättade jeans samt en randig långärmad tröja i färgerna blått och brunt, hihi.
 
Morgon eller nattmänniska? - Inget av det, haha. Är mest trött hela tiden.
 
Vad är viktigast för dig? - Ojoj ingen aning faktiskt. Finns mycket som är viktigt.
 
Stjärntecken? - Skytt!
 
Föredrar du ditt rum stökigt eller välstädat? - Jag föredrar ju när det är välstädat men det är det väldigt sällan då mitt rum nästan alltid ser ut som ett bombnedslag.(fast det är faktiskt jättestädat nu, knasigt nog)
 
Bästa konsertminnet? - (Haha åh den frågan jag frågade Erik Hassle uppe i Östersund i sommras.)
Men just den konserten från Östersund när jag såg Erik är nog mitt absolut bästa konsertminne. Det var så himla mycket glädje och Erik var så sjukt bra och jag fick höra låtarna från nya albumet live samt att han bara är för himla snäll, hihi.
 
  
Tagen ifrån denna blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0