Vart tog vårkänslorna vägen?

Hej :')

Trevigt att jag uppdaterar va? Aaa, sitter just nu och njuter av den härliga låten som är på radion "What I did to you was hurtful,What I'm going through is hurtful" Hörde jag precis sen tog dä slut. Jaa men har skött mig väl hemma idag, massa skolarbete avklarat men de är massa kvar.

Sen så måste jag ju säga att vårkänslorna inte finns kvar längre. ***** snö... Bort med den nu. Jaa nu har jag inte klänningar och tjolar längre, nu äre jeans och en vanlig tröja igen som gäller. Bajs också.

Sen e jag ledsen, jätte ledsen. Jag kmr inte till skolan imorrn och Emmi åker på söndag så jag kommer inte kunna träffa henne förens att hon kommer hem:'( Saknar ju henne redan liksom...
... och alla er andra ♥
Men snart e jag nog frisk igen och då anländer jag till skolan igen :)




Lite sol iaf så kmr nog vårkänslorna tillbaka igen <3

Kommentarer
Postat av: emmi

saknar dig också fillan!! :'(<3

och du ska veta att jag älskar dig din underbara kompis!:)

Kram på dig och krya på dig nu så sen vi när jag är tillbaks! :P<333

2011-02-10 @ 20:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0