Gör en tråkig lista för att jag har tråkigt...

Namn: Felicia
Piercingar: Ingen
Tatueringar: Ingen såklart ;)
Längd: 169cm, haha mätte mig innan jag blev sjuk
Skostorlek: 41
Hårfärg: Blond
Fräknar: Nope
Motto: Ge inte upp för du kommer att klara det.

Kär? Nepp
Önskar du att du bodde någon annanstans? Neää trivs bra här
Tycker du att du är attraktiv? Haha neää
Dricker du? Neää
Röker du? Aldrig i livet
Vilket shampoo använder du? Olika
Vad är du rädd för? ormar
Gillar du att tvätta? Neää, men brukar inte dirket göra de x)
Gillar du berg-och dalbanor? Neäärå

Senaste:
Filmen du hörde? Hörde? Jaa jag brukar se på film jag...
Filmen du köpte? Ingen aning
Låten du hörde? Erik Hassle - isn´t it obvious
Låten du laddade ner? Lyssnar på spotify, youtube och skivor :P
Personen du ringde? Emmi
Personen som ringde dig? Emmi
TV - program du såg? Melodifestivalen
Person du tänkte på? Emmi

Favorit...
Låt: Hurtful, såklart <3
Sak att göra: Umgås med mina underbara vänner
Sport: Typ basket och ibland fotboll
Dryck: Annanas Juice
Kläder: Min svarta Erik Hassle tröja, har bott i den, men nu va den smutsig så nu blev de den vita istället :P 
Film: Bröllopsduellen
Bil: Haha ingen
Serie: Har ingen riktig favorit

Senaste...
Boken du läste? Äh... fjärde twilight boken, vad e de den heter ? :P Haha elr jag har inte läst ut den *pip* boken än
Personen du fick e-mail av? Blogg.se
Personen du fick brev av? Ingen aning, carro kanske, elr de va ju typ ett julkort... Så jag vet inte
Personen du fick sms av? Astrid
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår
Saken du köpte? Min Erik Hassle tröja, neää skoja köpte ett par jeans igår :P

Vad har du gjort idag? Pluggat
Var det kul? Neää skittråkigt
Brukar du svära mycket? Heh, lite då och då kanske (a)
När stiger du upp på morgonen? 6-halv 7 på vardagarna på helgen ärre lite olika. Idag vare tio i tolv (a)
Vad har du på dig? Jeans och vit Erik Hassle tröja
Vad ska du göra ikväll? Plugga -.-
Vad är du allergisk mot? Annanas och kiwi typ. Elr jag e känslig mot de
Var har du ont? Ingenstans
Använder du hårspray? Ah
Kan du stå på händer? Neää, men nästan i vatten, haha
Salt eller socker? Båda typ, beror när typ :P
Gillar du ketchup? Nupe
Är du glad nu? Yes ;)
Var du glad igår? Ah
Vad dansar du till? Ähh aldrig typ, usch för dans
Stockholm är...? Fint
Göteborg är...? En stad i Sverige
Kan du sjunga? Nope
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti
Land du vill besöka? Danmark

Har skit tråkigt men borde göra läxor kanske men aa nu blev de så här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0