Onödigt inlägg!


Hej

Har precis ätit middag. Blev bara macka och fil. Nu sitter jag i här i soffan och väntar på att få äta min damsugare:P Hihii
Sen tror jag att jag sätta mig och kolla på tv. Men vad är det för program på tven. Jag har helt glömt bort.
Om det inte finns något att kolla på så kan jag sitta vid datorn men jag kommer inte på ngt att göra så därför gör jag det här gansla onödiga inlägget. Väntar på att Carro ska göra ett nytt inlägg.
Jag vet inte så många bloggar. Kan inte ngn tipsa mig om ngn blogg:)
Vore kul.

Men nu så får jag försöka underhålla mig på ngt sätt.
Kram, kram♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi:)

ebbakarlssons.blogg.se (Ebba:P )

dawwid.blogg.se (David)

tsmforever.blogg.se (Asse, Natta och Ebba)

dittmitt.blogg.se (Sara och Bettina)

italyforever.blogg.se (Sara)

jakankakan.blogg.se (Sandra)



Kram,

Lina<3



2010-02-02 @ 21:58:03
URL: http://lilllinas.blogg.se/
Postat av: Ellie<3

Fin blogg:)

2010-02-03 @ 02:05:03
URL: http://fluffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0