Hej♥

Blir tyvärr inga bilder idag från min och Carros lilla simtur:( Mamma skulle hjälpa mig för att jag vet inte riktigt hur jag ska föra in bilderna i datorn. Men imorrn kanske. Hihhhi

Har precis kollat på en film som heter chocolat. Det utspelar sig på 50-talet men jag vet inte när den är inspelad. Men jag tkr faktiskt att ni ska se den. Hmm.. Men jag undrar om Jenny tkr om den för den e rätt gammal. För jag tror att hon inte brukar gilla bildkvaliten men nu fick jag reda på att det var handlingarna i gamla filmer. Så om ni ser komentaren så hade jag fel xD

Men ikväll så e det melodifestivalen igen. Dem ändå jag kmr ihåg ska va med e alcazar(stavning?) och Darin. HIihihh.

Kramiis♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Meeh! va taskigt..du, jag OCH josse har sett den på hemkunskapen - och den var ju jättebra! ♥ :(

2010-02-20 @ 19:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0