DAG 1: OM MIG



Japp, då ska jag försöka att beskriva mig själv, e inte direkt bäst på de men man gör ju så gott man kan.

Jag heter ju då Felicia, jag e född den 2 december 1997 i södertelje.
Innan vi flyttade dit vi bor nu så bodde vi på en gård bredvid där vi bor nu, haha långt att flytta. Men här bor jag iaf med min mamma, pappa och lillasyster och vi har då bott här sen 98 (?) Men iaf, vi har också en kanin och två marsvin (:

Om man ska beskriva hur jag ser ut så skulle jag väl säga äh, men jag e blond, blå, grön, gråa ögon och så e jag typ 169cm lång. Men jag gillar att gå klädd i jeans och typ ett linne men en grå kofta över.

Mmm,,, på fritiden så sysslar jag inte med någonting direkt, har precis slutat på basket. Eller precis och precis, i slutet av september men de e ju ändå inte så länge sen. Men när jag var minde har jag ändå hunnit med att gå på gymnastik, ridit, fotboll ( elr jag va på en tränign xP) och så höll jag på med friidrott.
Men annars på fritiden så gillar jag att vara med min underbara vänner, lyssna på musik ( Erik Hassle ) och så gillar jag att fota och typ redigera bilder och sånt (:

Men jaa om jag ska försöka beskriva míg själv om lite hur jag e så hoppas jag väl att jag e snäll, försöker iaf att vara det, jag e ganska blyg men när man väl känner mig så e jag väl helt tvärtom, pratar konstant hela tiden, elr som jag säger " jag e social", men sen så e jag nog ganska envis. Jag ger mig inte så lätt om jag fått för mig något, sen så har jag något konstigt minne så jag memorerar massa datum i huvudet, vet inte varför men jag gör det iaf, men sen så skulle man nog också kunna beskriva mig och säga att jag typ e galen e Erik Hassle. Jaa skulle nog kunna tänka mig att jag också e ganska irriterande som bara pratar om honom men nu e de så.

Haha min favorit färg e röd, favorit maten e tacos och djuret e hund. Har försökt att övartala mina föräldrar om att köpa en hund  men nu så har jag börjat att ge upp med de, vet att det inte funkar, Haha.

Ähm, nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva, det här kanske inte är jätte kul att läsa men, men <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0