Popaganda dag 2

andra dagen på popaganda började med Maja Francis. Hon var så mysig som person och hennes musik är ju väldigt bra <33 
efter det här hade jag min kamera i väskan nästan hela dagen och fotograferade ingenting, men vi såg Urban Cone som var superduperbra. Stämningen var jättefin då publiken var sjukt pepp och bandet var glada och spelade bra. Fick dessutom höra min favvislåt live för första gången!!! och samtidigt bytte alla i bandet instrument med varandra vilket blev så coolt. De delar förstaplatsen gällande bästa konsert på popaganda med elliphant och ->
-> MØ!! under hela det här året har jag lyssnat på hennes musik hela tiden och jag var så sjukt peppad över att få se henne live. och jäklar vad bra hon är. så mycket energi och så bra live. Det enda tråkiga var att publiken var rätt trist då många var där för att endast köa till Laakso. Men det var fint ändå. Sedan är hon ju den coolaste personen någonsin. 
<3<3<3 
och så såg vi Laakso vilket publiken var pepp på. Jag hade nog tyckt att det var bra om jag hade lyssnat in mig och inte hade ångest. Men annars så. 
 
Avslutet på hela festivalen var ju magisk. Seinabo Sey är ju fantastisk och jag hade såna rysningar när hon sjöng och sånt händer ju inte så ofta. Blev verkligen berörd och hon är dessutom så fin och ödmjuk som person. Sedan hade hon med sig massa gäster (var av att vi missade de sista pga skulle hinna hem med en buss, usch </3), men hann se när Oskar Linnros gick upp på scenen vilket var fint. Popaganda var verkligen världsbäst och jag lär leva på de här två dagarna så jäkla länge. Världens bästa avslut på sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0