Vintagebloppis

idag åkte jag och Astrid iväg för att gå på vintagebloppisen som var anordnad av massa bloggare. Det var asmycket folk och varken jag eller Astrid kände att vi orkade trängas så länge bland allt folk så vi kollade lite snabbt innan vi gick därifrån rätt snabbt.
jag hittade en trappa där jag var tvungen att fota Astrid pga så fint! Ser ni föresten hur fin Astrid är i håret!! Hon har klippt kort och passar i det så jäkla bra.
vi tog fyran till Skanstull för att promenera bort till String där vi åt lunch. Vi skulle absolut sitta i ett fönster så vi fick gå i en labyrint samt klättra för att komma upp dit. Men värt ändå (+ att det var så fint ljus att fota i, eh).
vi drack hallonsoda.
och här har vi mig (astrid är fotografen, såklart). Jag satt och lyssnade på musiken och försökte lista ut vad det var som spelades. Nästan som ett musikquiz. De spelade Håkan, Erik Grönwall och massa musik som jag kunde sjunga (mima) med till men inte visste vad det var.
sen så åt vi varma mackor med ost, rödlök och tomat.
och en SÅ rolig sak. Jag hade min insektskasse idag och på bussen mot skanstull satt en man i 70-årsåldern vid sätena bredvid oss. Jag ser bara i ögonvrån hur han sitter och tittar på oss så jag vänder mig tillslut var av att jag ser att det är min tygkasse han stirrar på. Sen tittar han på mig helt skräckslagen och utbrister "äckliga!!". Nästa station bytte han plats. Trodde då inte att jag skulle skrämma bort folk med min insektskasse, haha </3
finvän.
tycker hon ser så filosofisk ut här!
Sedan klättrade vi ned igen för att titta i ett par affärer och sedan åka hem igen. Fin dag.

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Åh det passade hon jättebra i ju!

Svar: ja men visst gör hon, så fint!!

2014-05-05 @ 07:49:19
URL: http://bonnieelinandrea.blogg.se
Postat av: Milla

Den svartvita bilden på din vän är jättefin!

Svar: iih tack!!

2014-05-05 @ 18:00:47
URL: http://miisa.blogg%2Cse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0