Ett födelsedagskalas

i söndags fyllde ju syster år och dagen började med att jag och mamma väckte henne genom att sjunga ja må du leva. Hon satt nyvaken och öppnade paket innan vi gick och åt födelsedagsfrukost. På bordet låg det konfetti och på väggen hängde det prickiga ballonger som Ida själv valt.
och så en girlang med my little ponny. Ibland kan vi fundera på om hon fyllde 4 eller 14 <33
på dagen blåste ida upp ännu fler ballonger. 
jag blir nästan helt lycklig i själen av hur fina de är, prickiga liksom!! gahd
sen kom släkten på mammas sida och Idas vänner.
Här är mormor!!
sen skulle vi fika. Ida hade fått en BD tårta dagen till ära!
kusin tyckte att chokladbollarna var goda, fini
världsfina blommor (de lilla iallafall!)
och så en obligatorisk kaffebild, trots att det inte ens är jag som dricker kaffet, ehehe. 
fin dag och jag tror att syster var mycket nöjd över sin födelsedag!

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Världens finaste ballonger ju!

Svar: ja men ellerhur!!

2014-03-19 @ 22:44:23
URL: http://bonnieelinandrea.blogg.se
Postat av: Sara Karolina

Så himla fina bilder.

Svar: åh taaack!!

2014-03-20 @ 08:49:01
URL: http://sarakarolinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0