Ok tyckte att det behövdes lite girlpower här då jag ofta tycker att musikbranshen är väldigt mansdominerad. Om en tittar på festivalbokningar etc så är det ofta en majoritet av män, och tycker ofta det är så i musiksammanhang, vilket är väldigt synd då det finns så otroligt många bra kvinnliga musiker. Så efter lite inspiration av Emma Svensson så kör jag också på att länka massa asbra (kvinnliga) musiker. 
 
Miriam Bryant – Push Play
de här låtarna+lite annat finns på min spotifylista men ni får gärna tipsa om massa andra bra också för att utöka listan.

(är såna här musikinlägg roliga att läsa föresten? Bör jag fortsätta med det, att tipsa om massa musik alltså? <3<3)

Kommentarer
Postat av: Cissi Larsson

Jag tycker det är roligt med musiktips, så fortsätt med det! :)

Rösta gärna på min hund i tävlingen om Sveriges gulligaste djur! Det uppskattas väldigt mycket och jag blir så glad om du vill hjälpa oss! Länk till tävlingen finns på min blogg! :)

2014-04-01 @ 11:24:07
URL: http://cissilaarsson.blogg.se/
Postat av: Lydia

Jättebra inlägg!

Svar: åh vad kul att du tycker det!!

2014-04-05 @ 21:58:21
URL: http://lydiajohanna.blogg.se
Postat av: Nathalie

Jag gillar Henrikssons röst. Hennes version på ''Hope There's someone'' gillas himlans mycket

Svar: ja men verkligen! hon är sjukt duktig

2014-04-11 @ 16:36:47
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0