En andra födelsedag

igår firade vi ju Idas 14-årsdag igen, fast hos pappa då denna gång. Till fika så gjorde Ida och pappa bl.a en hallontårta som var jättegod!! Dessutom lyxade jag till det och tog laktostabletter dagen till ära så fick äta riktig grädde <3<3 alltså heaven. 
fin och glad syster!! 
som jag sa här, såklart en kaffebild trots att jag inte dricker kaffe.
sen så skulle syster öppna paket, i den här låg det ett par håkan singlar från oss!
av farmor fick hon b.la en muminbok och hon satt länge och ååååade över alla fina illustrationer.
och så fina farmor <3
 
fin dag.

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Alltså vem kan trösta knyttet är typ världens vackraste bok. Både text och bild-mässigt!

Svar: hihi ja men precis! Jättefint verkligen

2014-03-24 @ 17:22:34
URL: http://bonnieelinandrea.blogg.se
Postat av: Maria

Åh muminboken är ju så himla fin!

Svar: ja men verkligen!

2014-03-29 @ 23:15:26
URL: http://dreamsof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0