8 mars

dagen till ära har jag spenderat med två utav mina absoluta favoritpersoner. Tycker om att fira kvinnodagen på ett sånt sätt. 
Har även funderat på vad jag egentligen tycker om den här dagen. ÄLSKAR att hela Sverige uppmärksammar kvinnor och att kampen verkligen tas upp i media och uppmärksammas. Samt att jag tycker att det är värt att fira hur långt feminismen tagit oss idag även om vi har så långt kvar. Ändå samtidigt, att vi ens ska behöva ha en sån dag. 1 dag på året är kvinnornas dag och resten av dagarna männens? Varför uppmärksammas kvinnan EN dag om året, och inte resten utav dagarna? </3 
 
hursom, utöver att ha pratat om dagen så har vi fikat kakor (FÖRSTA PICKNICKEN IÅR, har saknat det så ändå) , skrattat och klappat strumpyxor. Har kommit fram till att vi är seriösa 5% utav tiden vi ses och sen är vi mest knas all the time <3 usch vad jag gillar er 

Kommentarer
Postat av: emelie

mina hjärtegull åååh <3

Svar: vi saknade dig ju <333

2014-03-09 @ 18:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0