Markus Krunegård på Bengans

Under hela den här veckan har jag varit hemma då jag varit så himla slutkörd av allt i skolan. Nu är allt klart dock och jag tror aldrig att sommarlovet (som jag får nästa torsdag) har varit så lägligt. Hursom, idag tog jag mig ut iallafall och jag möte upp Ljungis så åkte vi till Bengans då Markus Krunegård skulle spela några låtar + signera!
Det var ju himla kruxigt att fota med ett 50mm objektiv när han stod precis framför en, haha. Men han var himla bra han. Han körde fyra låtar, Du stör dig hårt på mig, Under broarna i Skanstull, Hell Yeah Norrköping samt Piller i badkaret och jäklar vad bra han var känner väl jag. Sen signerade han ju sin skiva också (jag lyckades få en vinyl och blev glad pga de var försenade så de hade knappt fått in några) och han var så fin. Känns bra att jag ska få se honom två gånger till i år iallafall tycker jag.
Nu ska jag lyssna på skivan ca hela kvällen <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var fint. synd att vi inte hann hälsa!

Svar: ååh ja. Ja det var synd, men vi kanske ses på någon annan spelning eller något, hihI!

2014-06-10 @ 12:02:32
URL: http://novemberdreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0