Oktober-december

Så nu kommer sista delen utav min årsresumé (bättre sent än aldrig liksom, haha)
 
Oktober:
en dag i Oktober möttes jag och Carro upp efter skolan. Vi åt på pizza hut och sedan gick vi på söder. Det var fint.
fotade Ida till en analog fotoläxa (dock passade jag på att ta några digitala också)
här hade vi mig. Så jag att gå i magtröja och fuskmockajacka trots att det är svinkallt. (ida har tagit bilden)
var på loppis och hittade massa analoga kameror (köpte dock ingen </3)
köpte dock en svinfin jacka för 50:-
hade picknick med mina favvisar. 
jag fotade till en ganska så kul svenska uppgift. 
jag köpte mitt 50mm och dagen efter åkte jag, syster och mamma in till stan. 
jag och Josse åkte till skogen och fotade, så mysig dag. 
jag gick i mina docs nästan hela tiden och tog klassiska skorochlövpåmarken bilder
jag och Astrid åkte också till skogen. Vi hade med oss picknick samt att vi gick och fotade. Det var så jäkla kul, dock regnade det som fasikens så vi var väldigt kalla när vi väl satt på bussen tillbaka hem igen.
jag och Jossan träffades på lovet och tog några bilder. Sedan åkte vi till skolan för att framkalla bilder, kul sak!!
 
November:
 
jag och Astrid åkte till Eskilstuna och köade utanför lokomotivet för att se Oskar Linnros.
Årets sista konsert och han var bra han!
Fotade Black.
hej här var jag en dag.
jag var i stan med min farmor och gammelmormor och dem var så gulliga. Fick b.la denna skjorta av min farmor och jag tokälskar ju den <33
jag var på fotomässan med min klass och iih vad kul det var!!
(dagen efter åkte jag dessutom dit igen med mamma och syster)
åt en skitcool citrusfrukt som jag aldrig sett förut (den var dock inte god alls </3
hej!
 
December:
det blev första december och även första advent. Vaknade och åt risgrynsgröt.
samma dag åkte vi och firade mormor som fyllde år.
Dagen efter fyllde jag även 16, men det har jag inga bilder ifrån alls. 
åkte till pappa och gosade ännu mer med den här skelögda knäppkatten.
fick jullov. Fina Jossan och Micca.
det var dagarna innan jul så jag och Ida pysslade på hennes rum.
HÄJ.
sen hann det bli julafton igen. Fin dag. 
jag fick en vinylspelare och sen lyssnade jag på musik all the time <3
jag och Emmi var inne i stan och då köpte jag världens bästa byxor, gah.
sedan sa jag hejdå till 2013, vilket jag var rätt glad över. 

Kommentarer
Postat av: Josse

Fyfan vad snygga bilder Fillan! Du är så sjukt duktig och vacker, det måste jag bara säga! :D

Svar: men iiih taack Josse, åh vad glad jag blir!! :D(saknar dig massvis btw <3)

2014-02-12 @ 16:39:58
URL: http://ravenchild.blogg.se
Postat av: mary

så fina bilder :)

Svar: tusen taack!!

2014-02-16 @ 20:01:44
URL: http://maryphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0