Gårdagen

igår åt vi en såndär skitbra frukost. Nämligen scones vilket är bäst.
jag fotade mammas kaffekopp som vanligt då jag älskar kontrasten mellan koppen och kaffet, eh.
alltså <3<3<3
jag fick för mig att jag skulle dricka te eftersom att te och scones liksom hör ihop. Men alltså nä förlåt, te är verkligen inte gott.
 
Efter frukosten åkte jag in till stan för att träffa Carro för första gången på jättelång tid. 
vi böjade med att vara så spontana så vi köpte biobiljetter tio minuter innan filmen började. Vi såg återträffen. Jag tycker att det var en fin mening med filmen men jag tyckte inte om den iallafall. Det gjorde Carro dock som tur är!
Sedan fortsatte vi till Café Mariaberget och där var det så mysigt!
dem hade den här drickan vilket nästan gjorde min eftermiddag (bara nästan). Den är bäst i vilket fall.
inne på caféet gick det dessutom runt världens finaste hund. Blev kär.
 
När det sedan började mörkna reste vi oss upp och åkte hem igen.

Kommentarer
Postat av: olivias | mode, foto & vardag

så mysiga bilder!

Svar: åh tack snälla!

2014-02-16 @ 15:31:59
URL: http://olivias.webblogg.se
Postat av: mary

vsco filter på dina bilder? :D

Svar: tihii nää, dem är redigerade i photoshop!

2014-02-16 @ 20:45:49
URL: http://maryphoto.blogg.se
Postat av: Bonnie

Te är världens godaste jag fattar inte. Du verkar haft en himlans fin dag!

Svar: ja alla säger det men jag förstår verkligen inte :(( hihi ja det hade jag verkligen!

2014-02-16 @ 21:35:04
URL: http://bonnieelinandrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0