210414

hej igen efter påskhelgen (eller okej det är ju fortfarande påsk, men nästan då). Hade en fin påskafton och har tänkt visa bilder från det - men det blir en annan dag och istället kan vi ta en titt på dagen!
Min plan för dagen var nog egentligen att plugga massvis men med tanke på vädret gav jag upp den planen och gick ut i det fina stockholmsvädret istället. Jag, Pappa och Albin (pappas sambos son) gick på promenad vid Årstaviken!
där var det himla fint en sån här dag! Sen växte det vitsippor överallt, asbra tycker jag.
såhär har jag sett ut! Magtröja som jag köpte på beyond retro förra våren, min insektskasse och solisar från indiska! Jag gick dock mest och klagade på att det var varmt (alltså haha hon som hatar allt väder), men det var väl ändå lite okej kanske. Bara kanske. 
sedan gick vi bort mot min förtillfället favorit loppis butik. 
där köpte jag fem gamla tidningar för samanlagt fem kronor (alltså 1kr styck, galet). Den äldsta var ifrån den 14 december 1902. Det var så jäkla kul att sitta och bläddra igenom dem och jag blev helt lyrisk när jag såg alla gamla tandkrämsreklamer, varför ser inte våra tidningar ut såhär idag också tänkte jag. Väldigt fint.
 
Nu är jag dock så sad för att lovet är slut och jag är som vanligt inte alls pepp på att gå upp klockan sju imorgon och gå i skolan till klockan fem </3 dock får jag ju sommarlov om 52 dagar, pepp!!

Kommentarer
Postat av: frida

du är snygg!!

Svar: puss!

2014-04-21 @ 20:02:29
URL: http://stummaord.blogg.se
Postat av: Johanna

Men hallå vad fina bilder!

Svar: men iih taack!!

2014-04-21 @ 21:01:16
URL: http://www.patetikekonst.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0