15 april

idag gick jag upp rätt tidigt, iallafall för att vara lov. Orsaken till det var att jag och syster skulle in till Stan för att träffa Farmor + kusin. 
Ida satt och åt frukost på sin säng då jag sprang in pratglad som vanligt. Här är hennes muminporslin (somsagt, hon är nog den största muminfantasten jag känner till).
vi gjorde oss i ordning och så åkte vi in till stan! Vi började med att gå ned hela Hornsgatan för att gå och äta på Lasse i Parken, oturligt nog var det stängt och dem öppnade igen på torsdag. Hungriga som vi var, fortsatte vi att gå och efter några meter hittade vi ett bra ställe! Jag åt världens godaste omelett, Ida och Emma åt pannkakor och farmor köttfärsfylldaubergine!
när vi var mätta och belåtna fortsatte vi att gå. Här har vi fina Ida! 
vi gick och gick. Det såg så himla vårigt ut med alla träd som var på väg att bli gröna men det var helt galet kallt. Det blåste så jäkla mycket att jag gick runt och sa att vi var fångade av en stormvind, eheh.
Emmapemma <3
vi hittade ett ställe där det fanns massvis med blommor och det var helt galet vackert så vi alla kände att vi var tvungna att fota. Dock fick jag inte till någon bra bild på det, så här har vi farmor som fotar istället!
sen avslutade vi dagen vid Mariatorget innan vi åkte hem igen, trötta i benen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0