Picknick i Vitabergsparken

igår hade jag picknick med mina fina vänner i Vitan. Vi hade inte träffats allihopa sedan skolavslutningen och det var så fint att få se alla igen pga hade saknat dem så mycket <3<3
vi åt mat och pratade om våra skolor och allt annat möjligt.
tycker om den här bilden så mycket -tokiga människor <3<3
det var dessutom världens finaste väder, sommarväder i september liksom!!
Emmi köpte med sig Tom and Jerry kex, sån nostalgi liksom!!
fina Elin.

världens finaste dag <3<3.
Nu har jag börjat min tredje skolvecka och det känns bra fortfarande vilket är bäst.

Kommentarer
Postat av: Ellen (alatariel)

Åh vad mysigt! Alldeles himla fina bilder! :')

Svar: hhii ja det var jättemysigt! tack!!

2013-09-10 @ 12:37:40
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0