Cabin Down Below

idag har jag gått på stan med pappa och Ida. Vi promenerade samt tittade i fina affärer (typ Bengas där jag tog en fin Gaffa tidning där både The Royal concept och Niki and the dove råkade vara med!!!!)
sen åkte vi hem och jag fotade Ida i motljus för det var fint.
väl hemma lyssnade jag på min Urban Cone vinyl för första gången trots att jag ägt den i en och halv månad (??). Sedan är deras vinyl så cool pga så balla bilder i.
<3<3<3
och så lite The Strokes lyssnade också, såklart.
 
imorgon ska jag på picknick med mina kära vänner som jag saknar så mycket (det är så konstigt att inte gå i samma klass som dem längre) och det ska bli så himla mysigt. Fina människor <3<3

Kommentarer
Postat av: Ellen (alatariel)

Nej gud vad fina bilder! :) Såå fint!

Svar: men åh tack så jättemycket, blir så glad!!

2013-09-08 @ 11:26:58
URL: http://alatariel.papper.fi
Postat av: beatrice almhagen

så fint! har också vinylspelare, men bara massor av begagnade skivor, än sålänge.

Svar: åh vinylspelare är bäst, och dem är så fina också. Men åh så underbart, begagnade är så fina, det känns som att det finns en sån historia bakom dem liksom.

2013-09-25 @ 17:22:09
URL: http://arktiskt.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0