Down on life

bild på syster från några veckor tillbaka. 
 
Just nu är jag så dålig på att skriva här så det nästan är pinsamt. Jag kan då inte ladda ned program till min nya dator då skolan är adnimistratörer vilket gör att jag inte kan redigera mina bilder, så ja det är lite tomt här just nu men det ska fixas!!!
 
Bra musik just nu förövrigt
Elliphant – Down On Life
Elliphant – Pac Man
Elliphant – Paint The World 
(mhm jag tycker om Elliphant för tillfället. Pac Man är dessutom lite extra bra då det visade sig att Erik Hassle är med på denna låt, fint)

Kommentarer
Postat av: Ellen (alatariel)

Alltså dessa bilder på din syster som du satt upp nu och då är så himla fina! :)

Svar: åh men tack!

2013-10-11 @ 21:25:09
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0