Jakobsberg till Vendelsö

Igår efter skolan så åkte jag, Carro och Astrid in till Drottninggatan då Oskar Linnros skulle spela några låtar från hans nya skiva samt signera.
Vi satt och väntade på golvet i någon timme.
vi köpte det obligatoriska "kögodiset", affären var dessutom jätterolig då allt låg blandat. Mycket lustigt.
Sedan skulle han spela och han var så himlahimla braa ååååh!!
Sedan skulle vi köa för att få skivan signerad. Vi väntade i över två timmar och jag stod och tittade på en fin affisch i affären. Det sämsta under kötiden var dock att någon snodde Ljungis mobil och vi var så upprörda, fu.
och så lite suddig mobilbild men hursom så var det klart värt väntan och han var så himla trevlig. Han skrev små medelanden så på min skiva står det nu FELiCiA! verkligen kul att ses! Hoppas det blir fler gånger! Kram! Tycker det var himla fint, och så fick vi en bild men honom också.
 
OCH SÅ ALBUMET SÅKLART!! Det är jättejättejättebra så nu tycker jag att ni kan lyssna här, pusshej.

Kommentarer
Postat av: ALicia

Åh, visst var det? Han är helt fantastiskt den där människan! Skivan likaså, speciellt från balkongen, lyssnar på den ok och om och om igen!

Svar: ja ellerhur! Så underbart och fantastiskt.

2013-05-31 @ 17:05:06
URL: http://flugsvampar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0