Friidrott

Idag var det då den dagen jag fasat sen i Januari då jag skrev in idrottsäckeldag i min kalender. Mhm vi skulle alltså underhålla oss med friidrott hela denna dag.
I början av dagen fick vår klass mäta och hjälpa till för några årskurser under. Jag och Astrid fick iallafall i uppdrag att ta hand om spjutet. Detta var mest jättetråkigt.
Sedan satt vi och kollade på när folk sprang stafett.
 
Efter någon timme var det vår tur att hoppa/springa/stöta/kasta och det var hemskt. Hahah ok jag är så oatletisk och jag är dålig på idrott. Men någon måste ju vara sämst också.(sedan regnade det också vilket inte gjorde saken bättre)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så fin blogg du har! :)

Svar: åh tack!

2013-05-28 @ 21:31:56
URL: http://Smiilewideeveryday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0