Vårens första dag

Denna lördag har jag spenderat med min fina vän Astrid. Vi började dagen inne i Gamla Stan där vi gick runt på turist gatorna och fotade, tihii.
Sen gick vi till Kungsträdgården och då fotade vi massor av fina svanar.
Sen gick vi in på Indiska för att värma oss lite och gaaah vad jag tycker om denna butik. Ok jag hittade så mycket fint såå.
Vi åkte till Söder och fikade samt letade en halsduk till Astrid innan vi sedan gick till bengans för att titta på skivor. Det bästa var väl när vi hittade en The Strokes skylt utanför affären.
Vi gick också till coctail som är en sån underbar butik med massa fint.
Innan vi åkte hem avslutade vi med att gå på Beyond Retro vilket är typ världens härligaste butik.
 
Förövrigt var det jättemysigt väder och det kändes faktiskt lite vårigt trots kylan.

Kommentarer
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Åh så himla fint!

Svar: hihi åh tack!

2013-03-25 @ 08:18:04
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0