tisdagen i Spanien

den andra dagen i Spanien gick jag och Emmi upp tidigt för att ta ett dopp i poolen. Detta gick ju dock inte så lyckat eftersom att det var låst överallt.
Istället gick vi ut på vår balkong där vi hittade en mycket spännande insekt (och vi vet fortfarande inte vad det är för något) som vi snabbt döpte till Gertrude. Samtidigt hann vi även se trädgårdsmästaren köra in och börja arbeta i chinos (...) samtidigt som han klippte ned alla fina blommor (????). Detta tycke vi var mycket intressant.
efter att alla andra gick upp två timmar senare åt vi frukost och vi blev klart besvikna på denna spanska måltid. Brödet hade inga kanter och bestod mest utav luft, mycket märkligt.
sedan kände vi att vi skulle upptäcka området litegrann.
vi hittade ett apelsinträd på tomten.
och även en kaktus.
en bit bort från vårt hus hittade vi detta hus.
(och jag tyckte att det var jättekul att se eftersom att det skiljer sig väldigt från hur byggnaderna ser ut här hemma)
sedan fortsatte vi att gå på den såkallade jungelvägen.
 carro tittade på hus eller någonting sådant
tjusigt.
Sedan gick vi tillbaka igen då värmen tog över helt och hållet och resten av dagen spenderade jag med Astrid då vi badade massor och låg i solen hela eftermiddagen (vilket gjorde att jag såg ut som en dansk korv som Emmi skulle sagt det)
 

Kommentarer
Postat av: Saga

Åh vad härligt det ser ut!!

Svar: hihih åh jaa, det var verkligen helt underbart!

2013-06-17 @ 19:08:33
URL: http://sagajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0