Icona Pop

igår var jag och Astrid på äventyr ute på Djurgården då vi var på konsert på Gröna Lund. Vi såg Icona pop och dem var störtbra. Verkligen hur bra som helst. Ingen av oss hade så stora förväntningar vilket jag tror gjorde det ännu bättre (ja sedan avgudade ju jag dem förra sommaren men så släppte dem en singel och sedan ett album som gjorde att jag tappade förtroendet för dem och slutade lyssna i ett tag, meeen dem var verkligen sjukt mycket bättre live) iiii, bästabästa <3<3
vi stod rätt långt fram på konserten och både jag och Astrid var otroligt oroliga att det skulle bli världens tryck (eh ja vi går mest bara på väldigt små konserter, haha). Men det var rätt lugnt till en början. Det var bara ett otroligt drag vilket var jättekul.
en fin Aino.
<3<3
till slutet dock fick både jag och Astrid lite panik och gick därifrån vilket vi kände var ganska skönt då detta inträffade typ där vi stod innan och under I love it var det många dansande människor, haha.

Men somsagt, väldens bästa dag och jag är så pepp på de få konserter jag ska på i sommar. Förövrigt var det här den första konserten jag var på sen i november (?!?!?) sjukt liksom. Insåg även att detta var första konserten jag hade kameran med och fotade sen sist jag såg dem vilket var i augusti(!?!?) sjukt.

Kommentarer
Postat av: Anna

åh icona pop! och vilka BRA bilder!!!

Svar: hihi jaa, tusen tack!!!

2013-06-29 @ 21:15:10
URL: http://lightsandmusic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0