första dagen i Spanien

igår kom jag somsagt hem från Spanien och det har varit en sån galet underbar resa. Jag har haft så otroligt kul och det har varit så fint att få spendera fem dagar med fina människor såhär innan vi splittras allihopa.
 
klockan strax efter 9.15 i måndags lyfte planet från Arlanda. Under de timmar som vi flög hann vi spela kort, spå varandra, köpa en sallad som egentligen bestod utav kött och potatis som smakade plast, göra sökord samt sova (iallafall Carro och Elin..)
vi landade i ett väldigt varmt Spanien och på flygplatsen skulle vi senare försöka hitta resten av klassen som hade väntat där på oss i flera timmar.
efter en lång bussresa och en tur till huset (som var världens jobbigaste. Vi skulle gå med resväskor på en sandväg där solen gassade, euw) sprang vi och valde rum (det kändes ungefär som i top model när alla rusar in i huset för att få ett rum). Hursom så fick jag, Carro, Emmi och Astrid det fulaste rummet i huset men det bästa med det var att vi hade en enorm balkong utanför där vi spenderade många timmar.
När vi kom fram i måndags satte vi oss och åt där.
när vi tittade ut från balkongen var det himla fint och det låg gårdar runtom överallt. Bland annat kunde man höra en tupp varje morgon och en gång hörde vi även en häst låta.
sedan var vi ju tvungna att se oss omkring på tomten och det var såå fiiiiint. Det var grönt överallt och fina träd, under denna tid var ljuset dessutom megafint. SÅ UNDERBART.
hejhej (och så huset vi bodde i)
efter middagen satte vi oss på vägen bredvid huset och fotade varandra litegrann och hade det mysigt. Carro gick även väldigt långt, i bakgrunden utav bilden på mina skor ser man en lång väg och enda(ok jag hoppas att jag stavade detta ord rätt nu pga har svårt komma ihåg hur det ska vara, ehehehe)  ned till slutet gick hon vilket var himla roligt för oss andra som låg och skrattade, knascarro <3<3
(förövrigt har Astrid tagit bilden på miig)
 
JAA sen funkar det att lägga över bilder från det trasiga minneskortet. Det tar dock väldigt lång tid och det har tagit hela dagen att få över bilder från i måndags (ingen överdrift, jag började med överförningen klockan 10 imorse) men det är de värt, såklart.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vilken himla fin klänning (svartvita med blommor)!

Svar: hihi ååh tusen tack!!

2013-06-08 @ 21:38:03
URL: http://magpie.blogg.se
Postat av: idaawe

nej vad underbart med spanien!

Svar: jaa det har hur underbart som helst!!

2013-06-09 @ 08:24:20
URL: http://idaawe.devote.se
Postat av: victoria

döfina bilder!!!

Svar: åååh tusen tack!!

2013-06-09 @ 23:02:16
URL: http://dvala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0