en picknick på djurgården


i tisdags innan konserten åkte jag och Astrid ut på Djurgården ganska tidigt för att ha picknick. Vi hade tagit med oss mackor och sedan gick vi och köpte jordgubbar (det bästa någonsin liksom)
Samtidigt som vi satt och åt kunde vi höra hur dem repade från allsång på skansen, så där satt vi och lyssnade på gyllene tider, mhm.
fint.
här var jag! (ok bilden blev visst svartvit då jag hade jordgubbar överallt, hähäähä)
jag hade även på mig prickiga strumpbyxor dagen till ära!
när vi sedan gick till Grönan fotade vi några bilder på denna klassiska karusell innan vi sedan köpte sockervadd och började köa. Vi pratade också om de andra konserter vi ska på i sommar och jag är verkligen så pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0