150613

idag åkte jag till stan med pappa och Ida.
vi började med att ta färjan över till Djurgården och där var det grönt och fint. Sedan åt vi världens godaste glass, wii.
sedan åkte vi till ett soligt och gosigt söder där det var fint som vanligt.
vi besökte butiken pop där dem hade gudomliga kläder.
vi besökte även beyond retro där jag köpte denna tröja vilket är en likadan som de gröna tröjorna jag använder hela tiden, ehe. (ok nu ser man ju inte vad det är för färg på tröjan men den är blå röd och vit iallafall)
vi gick också förbi bengans (såklart liksom) och när jag stod och bläddrade mellan the Strokes skivorna hade pappa hittat deras senaste singel och jag kunde liksom inte låta bli att köpa den. Har kollat på den så många gånger och funderat på att köpa den men inte gjort de. Hursom så kommer den spelas sönder nästa gång jag åker till pappa.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Ditt hår är bäst i världen.

Svar: men gud taack!

2013-06-15 @ 22:20:40
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0