Fotokurs

idag har jag haft världens roligaste dag ungefär. Jag och Astrid var somsagt på en fotokurs med en fotograf som heter Calle Strandh (klick) och vi hade verkligen jättekul och lärde oss massvis med saker. Det var bara jag, Astrid och en annan tjej där så vi fick ju lära oss mycket olika saker (även fast att det var rätt krångligt).
vi pratade massvis och bländare, men även ISO och slutartider och så. Vi pratade även om horisonter och lite allt möjligt.
så har vi en väldigt fin Astrid!
vi gick på lite gator på söder där jag inte var van vid att gå men det var verkligen jättefint!! Detta hus fastnade jag för. SÅ FINT liksom.
vi gick förbi massor av fina rosor. Speciellt till färgen vid husen.
här är då jag och Astrid som är väldigt glada på en gata, tihihi.
Sedan övade vi även lite på posering vilket också var himla lärolikt. Vi såg nog rätt roliga ut dock när vi stod där fyra personer med kameror och fotade massor, haha.
Hursom så var det somsagt världens roligaste dag och det har varit så underbart. WIIIIIII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0