Femte juli

 
ett par bilder från midsommarhelgen.
 
Så var det den femte juli idag då och jag njuter som vanligt av att kunna säga att det är den femte juli för den femte juli är världens bästa dag. Det kan ju vara så att jag såg Erik Hassle för första gången den femte juli också, menmen.
Idag är jag därmot jättetaggad då jag och Astrid ska in till stan på fotokurs imorgon. Det känns jättekul då jag kanske äntligen ska få lite grepp om dessa kamerainställningar. Jag har försökt ett antal gånger men ger upp då jag tycker att det inte går (pinsamt eheheh) men det ska bli jättekul iallafall!

Kommentarer
Postat av: Kitiya

härliga bilder :)

Svar: tusen tack!!

2013-07-05 @ 21:14:23
URL: http://www.photostop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0